Ditt och datt i midvintern.

Vi fick mail nyligen. Vita Ängelns nya terassgolv är lagt! Jag skulle så gärna vilja se det i verklighet, men det blir tyvärr inte av förrän till våren.


Årets obligatoriska kuddar är tillverkade. I grevens tid, det var nära att det inte blev något i år. Jag hade en del stuvar i gråskalan som jag använde.


Makraméampel, javisst! Bara för att det är kul att knåpa med nåt. Jag blev så inspirerad av den här lite ovanligare modellen:
Inspirationsbild från Pinterest
Så här blev min egen version:

Den här granna vägglampan i smide har jag ropat in på Tradera. Den har fått ny el och ska väl upp på någon fransk vägg vad det lider.


Snöskottning...har det inte blivit mycket av. Den här dunsen kom under novembers första halva. Sedan har det mesta smält bort. Plusgrader så här års: botten!


Kommentarer

  1. golvet på er terrass är så snyggt!! är plattorna i olika storlekar eller sitter de ihop för att enkelt kunna lägga ut dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Plattorna sitter inte ihop utan kan köpas i tre olika storlekar. Vi kombinerade två.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jie-Keramik.

Husqvarna N:o 426

Vägs ände.