Nya stolar.

Senast vi var här i Autignac, i april, tog jag mod till mig och beställde sex stycken stolar till matrummet i Vita Ängeln. Det var inte alls modigt vad gäller modellen på stolarna, den saken hade jag helt klar för mig. Djärvheten bestod snarare av själva logistiken. Beställa (och betala i förskott) med leverans denna vecka när vi har återkommit till vårt kära semesterhus.
Men det har fungerat perfekt, allt från utlovade telefonsamtal från fraktfirman om leveransdatum, till att stolarna anlände på exakt överenskommen tid.
Så här står dom nu, bistrostolarna av klassisk modell i "chêne vielli". Ikeastolarna då, som följde med i husköpet? Jo, några av dem ska jag vitlasera och använda lite varstans i Vita Ängeln. Alltid bra med extra sittplatser.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jie-Keramik.

Vägs ände.

Husqvarna N:o 426