Tröstshopping.

Det går ganska bra att sitta framför datorn även om ena armen är gipsad. Lite klumpigt och många felklick, men det går ju alltid att korrigera. Jag har tröstat mig med att nätshoppa lite ny inredning till båda hemmen. Vi har klarat av den mörkaste delen av året och inspirationen kommer med ljuset!

Ny lampa, den kommer från Mio. Rea! Trendigt just nu med olika metaller, som mässing och koppar.

Jag förälskade mig i det här Marimekkotyget "Vuohenputki" när jag såg det i en inredningsbutik i Sundsvall i höstas. Nu var det rejäl rabatt på det på nätet och jag kunde inte låta bli. Det ska bli gardiner till vardagsrummet. Levererades så här fint förpackat.

  Roll-up gardiner och också längder till kök och matrum.

Sängkappa. Den ska få följa med till Autignac.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jie-Keramik.

Vägs ände.

Husqvarna N:o 426